Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Л. І.
dc.date.accessioned2017-06-15T21:14:47Z
dc.date.available2017-06-15T21:14:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:378.22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1906
dc.descriptionБондаренко Л.І. Провідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу / Л.І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 6 (295). – С. 141 - 148.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано провідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості в процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науководослідницької діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм і методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідної роботи в навчальному процесі, у ході різних видів практики, самостійної дослідницької діяльності в позанавчальний час.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.titleПровідні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko.pdf173.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.