Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Асланов Галандар Асдан огли | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-11T20:58:16Z | - |
dc.date.available | 2017-06-11T20:58:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 378/6-057.875 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1892 | - |
dc.description | Асланов Галандар Асдан огли Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів вищих медичних закладів : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Асланов Галандар Асдан огли; ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка". - К., 2017. - 272 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів медичних вишів. У дослідженні розкрито сутність поняття “ціннісне ставлення до здоров’я”; охарактеризовано сучасні концепції і підходи до збереження й зміцнення здоров’я; проаналізовано семантичне наповнення понять „цінності” і „ціннісне ставлення до здоров’я” в наукових дослідженнях, сучасну практику збереження й зміцнення здоров’я студентів вищих медичних закладів; розроблено модель ефективного формування ціннісного ставлення до здоров’я у майбутніх медиків; виокремлено педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів медичних вишів (координація діяльності викладачів фізичної культури й фахових дисциплін у змістовому і технологічному аспектах; надання пріоритету у вихованні й навчанні формам і методам, що забезпечуватимуть формування валеологічної культури, ефективний розвиток ініціативності й творчості у виборі й застосуванні здоровʼязбережувальних технологій; активне використання засобів масової інформації та інших джерел для поширення позитивного досвіду зі збереження й зміцнення здоровʼя; розроблення й упровадження сучасних інформаційно-освітніх програм і соціальної реклами для різної цільової аудиторії; проведення фізкультурно-оздоровлювальних заходів для студентської молоді, спрямованих на формування ціннісного ставлення до здоров’я). Результати експерименту підтвердили ефективність упровадження у виховний процес вищих медичних закладів педагогічних умов формування ціннісного ставлення до здоров’я. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | здоров'є | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.title | Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів вищих медичних закладів | uk_UA |
dc.title.alternative | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Aslanov.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.