Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1874
Title: | Формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов засобами ресурсу Інтернет |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Ясько, О. М. |
Keywords: | іноземні мови майбутні вчителі педагогічний потенціал ресурси інтернет |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | На основі міждисциплінарного аналізу наукової літератури розкрито сутність феномену комунікативної культури вчителя іноземної мови, обґрунтовано й схарактеризовано її структурні компоненти; висвітлено особливості та педагогічний потенціал ресурсу Інтернет як засобу формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов; розроблено критерії та показники сформованості комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов і діагностовано вихідний рівень її сформованості в майбутніх учителів іноземних мов; змодельовано й експериментально пере-вірено педагогічну технологію формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов засобами ресурсу Інтернет у процесі фахової підго-товки; розроблено та апробовано комплекс вправ формування комунікативної культури вчителів іноземних мов на основі використання ресурсу Інтернет. |
Description: | Ясько О. М. Формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов засобами ресурсу Інтернет : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Олена Миколаївна Ясько ; наук. керівник Н. В. Федічева ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 300 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1874 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dis_(10).pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.