Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В. І.-
dc.date.accessioned2017-05-19T23:16:37Z-
dc.date.available2017-05-19T23:16:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other1 159.922.763+159.92.765-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1819-
dc.descriptionСтепаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2017. – № 1 (306). - Ч. 1. – С. 119 - 128.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття "девіантна поведінка на базі гупердібностей" та її різновиди як соціальної девіації у дітей шкільного віку: соціально нейтральні з неоднозначними критеріями оцінки, асоціальні (що відхиляються від моральних норм) та антисоціальні (відхиляються від правових норм). Розкрито погляди різних наковців до розуміння девіантних проявів у поведінці обдарованих дітей, представлено деякі результати їхніх досліджень. Зокрема, озглянуто позиції щодо того, що обдарованість особистості можна розглядати і як причину, і як засіб для прояву неоднозначних та соціально-несхвалених різновидів девіантної поведінки. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей розглядається як тип відхиленої поведінки, що супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, талант, геніальності в інших сферах діяльності людини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectгіперздібностіuk_UA
dc.subjectобдарована дитинаuk_UA
dc.subjectнавчальні закладиuk_UA
dc.titleПоняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf285.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.