Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1819
Title: | Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку |
Authors: | Степаненко, В. І. |
Keywords: | девіантна поведінка гіперздібності обдарована дитина навчальні заклади |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито сутність поняття "девіантна поведінка на базі гупердібностей" та її різновиди як соціальної девіації у дітей шкільного віку: соціально нейтральні з неоднозначними критеріями оцінки, асоціальні (що відхиляються від моральних норм) та антисоціальні (відхиляються від правових норм). Розкрито погляди різних наковців до розуміння девіантних проявів у поведінці обдарованих дітей, представлено деякі результати їхніх досліджень. Зокрема, озглянуто позиції щодо того, що обдарованість особистості можна розглядати і як причину, і як засіб для прояву неоднозначних та соціально-несхвалених різновидів девіантної поведінки. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей розглядається як тип відхиленої поведінки, що супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, талант, геніальності в інших сферах діяльності людини. |
Description: | Степаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2017. – № 1 (306). - Ч. 1. – С. 119 - 128. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1819 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.