Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1819
Title: Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку
Authors: Степаненко, В. І.
Keywords: девіантна поведінка
гіперздібності
обдарована дитина
навчальні заклади
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито сутність поняття "девіантна поведінка на базі гупердібностей" та її різновиди як соціальної девіації у дітей шкільного віку: соціально нейтральні з неоднозначними критеріями оцінки, асоціальні (що відхиляються від моральних норм) та антисоціальні (відхиляються від правових норм). Розкрито погляди різних наковців до розуміння девіантних проявів у поведінці обдарованих дітей, представлено деякі результати їхніх досліджень. Зокрема, озглянуто позиції щодо того, що обдарованість особистості можна розглядати і як причину, і як засіб для прояву неоднозначних та соціально-несхвалених різновидів девіантної поведінки. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей розглядається як тип відхиленої поведінки, що супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, талант, геніальності в інших сферах діяльності людини.
Description: Степаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2017. – № 1 (306). - Ч. 1. – С. 119 - 128.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1819
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf285.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.