Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1817
Title: Підготовка майбутніх фахівців видавничої справи до роботи над архітектонікою та режисурою дитячих видань
Authors: Куцевська, О. С.
Keywords: архітектоніка
режисура
видавнича справа
дитяча література
редактор
професійна підготовка
Issue Date: 2015
Abstract: Стаття присвячена аналізу кола проблем, що стосуються педагогіки та видавничої справи, що нерозривно пов’язані з розвитком дитячої особистості. Зокрема, проаналізовано: перцепцію впливу художнього оформлення видання на розвиток дитини; опрацьовано редакторські особливості створення книжок для дітей; розроблено власні критерії створення книжок для дітей. Спираючись на психологію дитини та основи редагування дитячих книжок, автором виокремлено основні моменти, на які варто звертати увагу під час створення видання: по-перше, це зовнішнє оформлення. Спаплюження кольорів, недосконалість форм, втрата образу призведе не лише до нерозуміння книжки, але й спотворення в уяві маленького реципієнта понять про оточуюче середовище. По-друге, важливим параметром зовнішнього оформлення є шрифт. У дошкільному віці, як правило, він також слугує ілюстрацією для дитини. Проте, особливості його накреслення, кегля, нахилу та інших параметрів у подальшому допоможуть дитині швидше вивчити алфавіт, а згодом опанувати читання. По-третє, майбутнім спеціалістам з видавничої справи необхідно звернути увагу на форму книги та особливості її поліграфічного виконання.
Description: Куцевська О. С. Підготовка майбутніх фахівців видавничої справи до роботи над архітектонікою та режисурою дитячих видань / О. С. Куцевська // Науковий вiсник Донбасу. - 2015. - №1 (29). - Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N1(29)/6.pdf. – Загол. з екрану
URI: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N1(29)/6.pdf
http://hdl.handle.net/123456789/1817
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NaukVisnDond_2015.pdf191.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.