Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1817
Title: | Підготовка майбутніх фахівців видавничої справи до роботи над архітектонікою та режисурою дитячих видань |
Authors: | Куцевська, О. С. |
Keywords: | архітектоніка режисура видавнича справа дитяча література редактор професійна підготовка |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу кола проблем, що стосуються педагогіки та видавничої справи, що нерозривно пов’язані з розвитком дитячої особистості. Зокрема, проаналізовано: перцепцію впливу художнього оформлення видання на розвиток дитини; опрацьовано редакторські особливості створення книжок для дітей; розроблено власні критерії створення книжок для дітей. Спираючись на психологію дитини та основи редагування дитячих книжок, автором виокремлено основні моменти, на які варто звертати увагу під час створення видання: по-перше, це зовнішнє оформлення. Спаплюження кольорів, недосконалість форм, втрата образу призведе не лише до нерозуміння книжки, але й спотворення в уяві маленького реципієнта понять про оточуюче середовище. По-друге, важливим параметром зовнішнього оформлення є шрифт. У дошкільному віці, як правило, він також слугує ілюстрацією для дитини. Проте, особливості його накреслення, кегля, нахилу та інших параметрів у подальшому допоможуть дитині швидше вивчити алфавіт, а згодом опанувати читання. По-третє, майбутнім спеціалістам з видавничої справи необхідно звернути увагу на форму книги та особливості її поліграфічного виконання. |
Description: | Куцевська О. С. Підготовка майбутніх фахівців видавничої справи до роботи над архітектонікою та режисурою дитячих видань / О. С. Куцевська // Науковий вiсник Донбасу. - 2015. - №1 (29). - Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N1(29)/6.pdf. – Загол. з екрану |
URI: | http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N1(29)/6.pdf http://hdl.handle.net/123456789/1817 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NaukVisnDond_2015.pdf | 191.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.