Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИбрагимов, Ш. М.
dc.date.accessioned2015-11-20T08:59:45Z
dc.date.available2015-11-20T08:59:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1817-3772
dc.identifier.otherУДК 330.123.4:338.5(479.24)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/179
dc.descriptionЦеновой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана / Ш.М. Ибрагимов // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 84-87.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено значення цінового чинника зростання конкурентоспроможності на споживчому ринку Азербайджану, охарактеризовано механізм його впливу на виробництво продукції, а також представлено результати впливу цінового і нецінового чинників на ринку країни. В статье исследовано значение ценового фактора роста конкурентоспособности на потребительском рынке Азербайджана, охарактеризован механизм его влияния на производство продукции, а также представлены результаты влияния ценового и неценового факторов на рынке страны.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", Інститут економіки промисловості НАН Україниuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.titleЦеновой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджанаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:4. Міжнародна і регіональна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕВД_1_2015-84-87.pdf836.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.