Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/179
Title: Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана
Authors: Ибрагимов, Ш. М.
Keywords: конкурентоспроможність
споживчий ринок
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", Інститут економіки промисловості НАН України
Abstract: У статті досліджено значення цінового чинника зростання конкурентоспроможності на споживчому ринку Азербайджану, охарактеризовано механізм його впливу на виробництво продукції, а також представлено результати впливу цінового і нецінового чинників на ринку країни. В статье исследовано значение ценового фактора роста конкурентоспособности на потребительском рынке Азербайджана, охарактеризован механизм его влияния на производство продукции, а также представлены результаты влияния ценового и неценового факторов на рынке страны.
Description: Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана / Ш.М. Ибрагимов // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 84-87.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/179
ISSN: 1817-3772
Appears in Collections:4. Міжнародна і регіональна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕВД_1_2015-84-87.pdf836.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.