Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1783
Title: | Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів |
Authors: | Химченко, О. М. |
Keywords: | саморозвиток майбутній педагог |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті розкрито особливості діагностичного інструментарію дослідження проблеми культурного саморозвитку майбутніх учителів, що відзначається достатньою складністю, основаною на нелінійності та багатоплановості цього феномену. Наголошено, що під час дослідження повинно йтися про особистісні зміни у майбутніх учителів в аспекті культурного саморозвитку. Визначено критерії культурного саморозвитку майбутніх учителів: когнітивний, ціннісно-мотиваціійний, діяльнісний, рефлексивний. |
Description: | Химченко О. М. Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Педагогіка. Соціальна робота. – 2016. – № 38 – С.306 – 309. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1783 |
Appears in Collections: | Cтатті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khimchenko4.pdf | 412.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.