Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1783
Title: Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів
Authors: Химченко, О. М.
Keywords: саморозвиток
майбутній педагог
Issue Date: 2016
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито особливості діагностичного інструментарію дослідження проблеми культурного саморозвитку майбутніх учителів, що відзначається достатньою складністю, основаною на нелінійності та багатоплановості цього феномену. Наголошено, що під час дослідження повинно йтися про особистісні зміни у майбутніх учителів в аспекті культурного саморозвитку. Визначено критерії культурного саморозвитку майбутніх учителів: когнітивний, ціннісно-мотиваціійний, діяльнісний, рефлексивний.
Description: Химченко О. М. Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Педагогіка. Соціальна робота. – 2016. – № 38 – С.306 – 309.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1783
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khimchenko4.pdf412.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.