Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєва, О. Р.-
dc.date.accessioned2017-05-05T00:16:37Z-
dc.date.available2017-05-05T00:16:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other378.1.331-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1760-
dc.descriptionАлексєєва О. Р. Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця : навч.-метод. посіб. / О. Р. Алексєєва. – Старобільськ, 2017. – 321 с.uk_UA
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник ставить за мету допомогти студентам у плануванні успішного професійного становлення в контексті трендспоттингу як основи моніторингу та прогнозування трендів на ринку праці для досягнення конкурентоздатності майбутніх фахівців. Посібник укладено відповідно до вимог кредитно-модульної системи згідно з програмою дисципліни за вибором „Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця”. Подано опис і структуру дисципліни, теоретичний матеріал, який розкриває сутність основних понять кожної теми, запропоновано проблемні питання та питання й тестові завдання для самоконтролю. Посібник містить практичні завдання для письмового виконання, завдання для самостіної роботи творчого характеру, глосарій, список рекомендованої літератури та корисних інформаційних ресурсів. Посібник призначено для студентів непедагогічних спеціальностей усіх форм навчання в університеті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectтрендспоттингuk_UA
dc.titleТрендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Алексєєва Оксана Радиславiвна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alekseeva.pdf5.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.