Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГош, В. Є.-
dc.date.accessioned2017-04-28T22:20:56Z-
dc.date.available2017-04-28T22:20:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 373.3/.5.091.12:005.584] (477)(091) «195/201» (043.8)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1748-
dc.descriptionГош В. Є. Проблема внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття : автореф. дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія і методика управління освітою / В. Є. Гош ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2017. - 22 с.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито методологічні засади дослідження розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю. Здійснено аналіз сутності внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття. Обґрунтовано періоди розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття. Виділено періоди, тенденції та особливості розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття, а саме: розглянуто пepioд зародження авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю у вiтчизнянiй пeдaгoгiцi (50-60-ті роки), пepioд зaвершення формування авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (70-80-ті роки), пepioд перегляду сутності та тeopeтикo-мeтoдoлoгiчниx ocнoв внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (90 р. – початок ХХІ ст.).uk_UA
dc.description.sponsorshipMethodological bases of research of the theory of internal school control. The analysis of the essence of internal control in the national school pedagogy in the second half of the XX - XXI century. Periods of studies theory internal school control in domestic pedagogy in the second half of the XX - XXI century. Highlighted periods and features of the theory of internal control in the national school pedagogy in the second half of the XX - XXI century. Namely, the period of accumulation of empirical research material in the theory of internal control in the national school pedagogy (50-60 years), during nucleation theoretical and methodological foundations of internal school.control (70-80 years), the period of systematization and generalization of theoretical methodological foundations of internal control school ('90 – early XXI century.).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectуправління навчальними закладамиuk_UA
dc.subjectшкільний контрольuk_UA
dc.subjectісторія управління освітоюuk_UA
dc.titleПроблема внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століттяuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gosh.pdf607.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.