Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвтушенко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2017-04-27T14:11:08Z-
dc.date.available2017-04-27T14:11:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.461:614.253-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1743-
dc.descriptionЄвтушенко Ю. О. Формування деонтологічної культури майбутніх лікарів у навчально-виховному процесі медичного ВНЗ : автореф. дис.на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Ю. О. Євтушенко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 22 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертаційній роботі з’ясовано ступінь розробленості проблеми формування деонтологічної культури в майбутніх лікарів у процесі їхньої професійної підготовки в медичному ВНЗ з урахуванням наукових підходів до визначення сутності понять „деонтологія”, „культура”, „деонтологічна культура лікаря”. Розкрито сутність та структуру деонтологічної культури майбутніх лікарів, визначено критерії та показники її сформованості. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування деонтологічної культури майбутніх лікарів у навчально-виховному процесі медичного ВНЗ. Доведено доцільність інтеграції змісту навчальних дисциплін фахової підготовки майбутніх лікарів з метою формування їхніх деонтологічних знань, умінь та навичок; використання в процесі професійної підготовки студентів-медиків інтерактивних форм та методів навчання, активізації позааудиторної, самостійної та науково-дослідної роботи студентів вищих медичних закладів освіти з метою стимулювання мотиваційно-ціннісного складника деонтологічної культури майбутніх лікарів.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe extent of the problem of formingof deontological culture of future doctors during their training athigher medical educational establishmenthas been studied out considering scientific approaches to defining the essence of the concepts "deontology", "culture" and "deontological culture of a doctor." The essence and structure of the deontological culture of future doctors, the criteria and characteristics of its formation have been revealed. The pedagogical conditions of the formation of deontological culture of future doctors in the educational process of higher medical educational establishment have been theoretically grounded, substantially developed and experimentally verified. The practicability of the integration of the content of educational disciplines of professional training of future doctors for the purpose of forming their deontological knowledge, abilities and skills; the use of interactive forms and training methods, activation of extra-curricular, independent and research work in the process of training of medical students of higher medical educational establishment in order to stimulate the motivationally valuable component of deontological culture of future doctorshas been proved.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдеонтологіяuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectдеонтологічна культураuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleФормування деонтологічної культури майбутніх лікарів у навчально-виховному процесі медичного ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evtooshenko.pdf470.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.