Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.
dc.date.accessioned2017-04-24T17:51:14Z
dc.date.available2017-04-24T17:51:14Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other378:81'253
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1728
dc.descriptionКокнова Т. А. Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. XXIV. – С. 89 – 93.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються етапи формування професійних якостей майбутніх перекладачів, до яких ми відносимо емоційну, вольову, регуляторну та екзестенціальну сфери інфдивідуальності, за допомогою навчально-ігрової діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectперекладачіuk_UA
dc.subjectнавчально-ігрова діяльністьuk_UA
dc.titleЕтапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf6.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.