Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-04-12T21:39:57Z-
dc.date.available2017-04-12T21:39:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.other378.011.3:81'25-051-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1706-
dc.descriptionКокнова Т. А. Висновки за результатами експериментального впровадження педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 3 (262). – С. 98 - 103.uk_UA
dc.description.abstractАвтор публікації подає результати формувального експерименту та висновки впровадження педагогічних умов формування професійних якостей перекладача засобами навчально-ігрової діяльності. У статті обгрунтовано педагогічної умови, розкрито особливості їх впровадження в навчально-виховний процес та висвітлено математико-статистичні дані, які підтверджують ефективність та результативність впровадження в навчально-виховний процес виділених нами педагогічних умов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectперекладачіuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleВисновки за результатами експериментального впровадження педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf8.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.