Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-04-12T21:21:45Z-
dc.date.available2017-04-12T21:21:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.other378.011.3-051:811-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1705-
dc.descriptionКокнова Т. А. Види навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів) / Т. А.Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. – 2013. – № 12 (271). – С. 140 - 146.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуті види навчально-ігрової діяльності, котрі орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних завдань. Орієнтаційні гри (інтеріоризація професійних якостей перекладача за рахунок імітації роботи перекладача); варіативні гри (екстеріоризація за рахунок активної ігри участі і пошукового характеру проведення ігор); евристичної ігри спрямовані на інтеріозаційно-екстеріозаційне перетворення, за рахунок творчого підходу до виконання ігрових ситуацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectперекладачіuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.titleВиди навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf11.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.