Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГречишкіна, Т. О.-
dc.date.accessioned2017-03-14T18:49:38Z-
dc.date.available2017-03-14T18:49:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other378.126.016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1644-
dc.descriptionГречишкіна Т. О. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації / Т. О. Гречишкіна // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: зб. матеріалів 4 Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2016. – Вип. 4. - С. 102 – 106.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття ,,педагогічна умова’’, проаналізовано шляхи попередження освітньої депривації в студентів ВНЗ, які наявні в психолого-педагогічних дослідженнях. За результатами узагальнення наукових підходів до стратегій, форм та методів попередження та подолання різних видів депривації студентської молоді визначено педагогічні умови попередження та подолання освітньої депривації студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.titleТеоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої дериваціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechishkina.pdf183.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.