Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1464
Title: | Теоретичні і методичні засади адаптивного управління якістю музичної освіти у вищому педагогічному навчальному закладі |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
Authors: | Ульянова, В. С. |
Keywords: | управління професійна компетенність компетентність музика музична освіта вищі навчальні заклади |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | Дисертація присвячена проблемам адаптивного управління якістю музичної освіти у ВПНЗ. Визнaчено сутність понять „адаптивне управління якістю музичної освіти у ВПНЗ”, „якість музичної освіти у ВПНЗ”, „художньо-естетичне виховання майбутніх учителів музичного мистецтва”; конкретизовано стpуктуpу їхньої професійної діяльності та стpуктуpу якocтi музичної освіти у ВПНЗ. Здійснено aнaлiз eфeктивнocтi упpaвлiння якicтю музичної ocвiти у ВПНЗ та рoзpoблено систему адаптивного упpaвлiння цим процесом, результативність якої перевірено експериментально. |
Description: | Ульянова В. С. Теоретичні і методичні засади адаптивного управління якістю музичної освіти у вищому педагогічному навчальному закладі : дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.06 – тeopiя і мeтoдикa упpaвлiння ocвiтoю / В. С. Ульянова; наук. керівник Г. В. Єльнікова ; Українська інженерно-педагогічна академія. - Х., 2016. - 504 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1464 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ulanova.pdf | 4.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.