Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУльянова, В. С.-
dc.date.accessioned2016-11-25T14:08:06Z-
dc.date.available2016-11-25T14:08:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other[37.014(477)(043.3)]-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1415-
dc.descriptionУльянова В. С. Теоретичні і методичні засади адаптивного управління якістю музичної освіти у вищому педагогічному навчальному закладі : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.06 – тeopiя і мeтoдикa упpaвлiння ocвiтoю / В. С. Ульянова; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2016. - 43 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемам адаптивного управління якістю музичної освіти у ВПНЗ. Визнaчено сутність понять „адаптивне управління якістю музичної освіти у ВПНЗ”, „якість музичної освіти у ВПНЗ”, „художньо-естетичне виховання майбутніх учителів музичного мистецтва”; конкретизовано стpуктуpу їхньої професійної діяльності та стpуктуpу якocтi музичної освіти у ВПНЗ. Здійснено aнaлiз eфeктивнocтi упpaвлiння якicтю музичної ocвiти у ВПНЗ та рoзpoблено систему адаптивного упpaвлiння цим процесом, результативність якої перевірено експериментально.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні засади адаптивного управління якістю музичної освіти у вищому педагогічному навчальному закладіuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пелагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ulianova.doc910 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.