Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1345
Title: | Інтегративний підхід у мистецькій освіті як фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва |
Authors: | Шелупахіна, Т. В. |
Keywords: | мистецтво інтеграція освіта майбутній педагог |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Стаття присвячена розгляду актуальних питань підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Предметом дослідницької уваги є інтегративний підхід у мистецькій освіті як дієвий фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах університетського навчання. Розглянуті методологічні та методичні засади інтеграції знань, що використовуються в навчальному процесі сучасної вищої школи; доведено, що вектор інтеграції знань в мистецькій освіті має бути спрямований у площину особистіснопрофесійного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва на основі випереджаючого, перспективно-пошукового характеру навчання. Інтеграція знань у мистецькій освіті розглянута як суттєвий фактор, що стимулює пізнавальні процеси особистості. Відтак робиться висновок, що застосування принципу інтеграції знань у мистецькій освіті забезпечує формування нового знання на якісно новому, інформаційнометодологічному рівні. |
Description: | Шелупахіна Т. В. Інтегративний підхід у мистецькій освіті як фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (198), травень. – С.155 - 159. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1345 |
Appears in Collections: | Шелупахіна Тетяна Володимирівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sheloopakhina_2015.pdf | 121.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.