Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1310
Title: Логіко-математичний розвиток дошкільнят : інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти
Authors: Позднякова, В. В.
Заплаткіна, Н. В.
Keywords: дошкільнята
математика
здібності
технології навчаняння
Issue Date: 2006
Series/Report no.: Психолого-педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуто логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти. Гуманiзацiя математичної освiти дошкiльнят стимулює педагогiв ДНЗ на модернiзацiю навчального процесу. Загальнi та iндивiдуальнi здiбностi кожної дитини можливо розвинути шляхом особистiсно зорiєнтованої моделі навчання та iнтерактивних oсвітніх технологiй. До такої технологiї можна вiднести альтернативну систему розвитку пiзнавальних, iнтелектуальних, математичних здiбностей дiтей 3-7 pоків викладача Лисичанського педагогiчного коледжу В. Позднякової. Технологiя здатна допомогти вихователям вже сьогодні впровадити у навчальний процес iнтeгpoвaні заняття, якi з моменту реалізації Базового компонента дошкiльної освiти є основною формою математичної освiти дiтей дошкiльного віку.
Description: Позднякова В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія «Психолого-педагогічні науки». – 2006. – № 5. – С. 64 – 66.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1310
ISSN: 372.47
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PozdniakovaZaplatkina.pdf241.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.