Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2015-09-29T12:45:59Z
dc.date.available2015-09-29T12:45:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 37.014.6(06)
dc.identifier.otherББК 74.044.2я43
dc.identifier.otherС 78
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12
dc.descriptionУ матеріалах науково-практичної конференції висвітлено теоретико-методологічні засади управління якістю надання освітніх послуг як педагогічної категорії та наукової проблеми створення системи менеджменту в навчальному закладі. Розглянуто управління якістю надання послуг в органах державної влади й місцевого самоврядування, визначено концепції, моделі, психологічні аспекти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”uk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectуправління навчальними закладамиuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectохорона праціuk_UA
dc.subjectнавчальні закладиuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectсоціальні закладиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.titleСтворення системи управління якістю адміністративних та освітніх послуг : теорія та практика Т. 2uk_UA
dc.title.alternativeматеріали наук.-практ. конф. (20 травня 2015 року, м. Старобільськ)uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Створення системи управління якістю адміністративних та освітніх послуг : теорія та практика : матеріали наук.-практ. конф. (20 травня 2015 року, м. Старобільськ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialu2.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.