Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1244
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хміляр, О. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-02T10:10:08Z | - |
dc.date.available | 2016-10-02T10:10:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | 159.91 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1244 | - |
dc.description | Символ – регулятор поведінки та модель дії особистості / О. Ф. Хміляр // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2015. – № 7 (296), жовтень. - Ч. 1. - С. 166 – 174. | uk_UA |
dc.description.abstract | Поведінку людини спрямовують п’ять самостійних регуляторів: символ, думка, образ, почуття та почування. В запропонованій статті символ розглядається як основний регулятор дій людини, а сам процес регуляції постає як порівняння регульованої величини із заданим значенням. Показано, що символ містить в собі багатоманітність значень поведінки особистості та є першоосновою початку зародження ідеї і думки, яка переростає в дію. Символ дає можливість особистості всебічно пізнати себе. Регулюючи поведінку, символ стає її відображенням, законом, принципом і моделлю дії. Автором встановлено, що завдяки символу особистість виявляє й актуалізує смисли, які не об’єктивуються і не усвідомлюються в раціонально знакових формах. Це дозволяє розглядати символ як медіатор відношень людини зі світом | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | символ | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.title | Символ – регулятор поведінки та модель дії особистості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 4. Теоретико-методологічні засади національно-патріотичного виховання дітей і молоді |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Visnuk, № 7_296_ P 1, 2015 166-174.pdf | 924.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.