Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХміляр, О. Ф.-
dc.date.accessioned2016-10-02T10:10:08Z-
dc.date.available2016-10-02T10:10:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.other159.91-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1244-
dc.descriptionСимвол – регулятор поведінки та модель дії особистості / О. Ф. Хміляр // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2015. – № 7 (296), жовтень. - Ч. 1. - С. 166 – 174.uk_UA
dc.description.abstractПоведінку людини спрямовують п’ять самостійних регуляторів: символ, думка, образ, почуття та почування. В запропонованій статті символ розглядається як основний регулятор дій людини, а сам процес регуляції постає як порівняння регульованої величини із заданим значенням. Показано, що символ містить в собі багатоманітність значень поведінки особистості та є першоосновою початку зародження ідеї і думки, яка переростає в дію. Символ дає можливість особистості всебічно пізнати себе. Регулюючи поведінку, символ стає її відображенням, законом, принципом і моделлю дії. Автором встановлено, що завдяки символу особистість виявляє й актуалізує смисли, які не об’єктивуються і не усвідомлюються в раціонально знакових формах. Це дозволяє розглядати символ як медіатор відношень людини зі світомuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.titleСимвол – регулятор поведінки та модель дії особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:4. Теоретико-методологічні засади національно-патріотичного виховання дітей і молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnuk, № 7_296_ P 1, 2015 166-174.pdf924.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.