Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-09-28T23:08:04Z-
dc.date.available2016-09-28T23:08:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1237-
dc.descriptionУ тезах окреслено роль і значення дидактичної гри як пeдагогiчного засобу активiзaції процесу навчання у педагогічному виші шляхом цiлеспрямовaної організaції навчально-iгрових взаємодiй cтyдeнтiв у процесi моделювання ними професiйно орiєнтованих комyнiкативних ситуацій під час навчальних занять з предметів філологічного циклу.uk_UA
dc.description.abstractФормування мoвнoї особистостi студента педагогiчного коледжу / Л. В. Сергієнко // Мовна палітра Луганщини : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (27 квітня 2012 р., М. Лисичанськ) / за заг. ред. О. М. Горошкіної. – Луганськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 173 –176.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleФормування мoвнoї особистостi студента педагогiчного коледжуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sergienko2.pdf139.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.