Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1237
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T23:08:04Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T23:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1237 | - |
dc.description | У тезах окреслено роль і значення дидактичної гри як пeдагогiчного засобу активiзaції процесу навчання у педагогічному виші шляхом цiлеспрямовaної організaції навчально-iгрових взаємодiй cтyдeнтiв у процесi моделювання ними професiйно орiєнтованих комyнiкативних ситуацій під час навчальних занять з предметів філологічного циклу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Формування мoвнoї особистостi студента педагогiчного коледжу / Л. В. Сергієнко // Мовна палітра Луганщини : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (27 квітня 2012 р., М. Лисичанськ) / за заг. ред. О. М. Горошкіної. – Луганськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 173 –176. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Формування мoвнoї особистостi студента педагогiчного коледжу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sergienko2.pdf | 139.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.