Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГречишкіна, Т. О.-
dc.date.accessioned2016-09-26T20:11:54Z-
dc.date.available2016-09-26T20:11:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other37.013 (075.8)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1227-
dc.descriptionОсвітня деривація як соціокультурний феномен ХХІ ст. / Т. О. Гречишкіна // Науковий пошук молодих дослідників. - Вип. 1. – Старобільськ : ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 27 – 32. - (Педагогічні науки).uk_UA
dc.description.abstractУ цій статті розглянуто сутність феномену освітньої депривації в соціокультурній сфері ХХІ ст., що дозволяє нам проаналізувати складові, котрі здійснюють безпосередній вплив на розвиток цього явища в студентській спільноті. Досліджено умови виникнення освітньої депривації, її деструктивний вплив на розвиток особистості. Представлено можливі шляхи подолання явища освітньої депривації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.titleОсвітня деривація як соціокультурний феномен ХХІ ст.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechishkina.pdf187.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.