Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-09-24T19:52:37Z-
dc.date.available2016-09-24T19:52:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1218-
dc.descriptionОволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класах / Л. В. Сергієнко // Освіта Донбасу. – 2009. – № 1. – С.60 – 64.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні засади використання дидактичних ігор як базової основи формування комунікативної компетентності. На заняттях з української мови з методикою навчання в початкових класах у педагогічному коледжі дидактичні (навчальні) ігри використовуються для вибору оптимальних рішень у реальних умовах. Ці ігри потребують від учасників знань не тільки конкретної теми, а й основ педагогіки й психології. У формі дидактичних ігор можна провести самостійну роботу студентів, практичні й семінарські заняття, на які виноситься матеріал, уже викладений у лекційному курсі, але який потребує повторення, деталізації і творчого осмислення на основі вироблення власної думки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.titleОволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sergienko.pdf179.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.