Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1218
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-24T19:52:37Z | - |
dc.date.available | 2016-09-24T19:52:37Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1218 | - |
dc.description | Оволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класах / Л. В. Сергієнко // Освіта Донбасу. – 2009. – № 1. – С.60 – 64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито теоретичні засади використання дидактичних ігор як базової основи формування комунікативної компетентності. На заняттях з української мови з методикою навчання в початкових класах у педагогічному коледжі дидактичні (навчальні) ігри використовуються для вибору оптимальних рішень у реальних умовах. Ці ігри потребують від учасників знань не тільки конкретної теми, а й основ педагогіки й психології. У формі дидактичних ігор можна провести самостійну роботу студентів, практичні й семінарські заняття, на які виноситься матеріал, уже викладений у лекційному курсі, але який потребує повторення, деталізації і творчого осмислення на основі вироблення власної думки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | ігри | uk_UA |
dc.title | Оволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sergienko.pdf | 179.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.