Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтравенко, О.-
dc.contributor.authorГадючко, О.-
dc.date.accessioned2024-04-22T14:13:19Z-
dc.date.available2024-04-22T14:13:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 378.014.61:796-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10120-
dc.descriptionОтваренко О. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти / О. Отваренко, О. Гадючко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2020. – Вип. 29, т. 3. – С. 200-206.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена здійсненням управління в закладах вищої освіти на засадах інноваційних стратегій відповідно до принципів сталого розвитку, створення сучасних систем освітніх проєктів та їх моніторингу; забезпечення умов для якісної професійної підготовки майбутніх фахівців, формування управлінців нової генерації, які здатні системно мислити й діяти, приймати управлінські рішення, ефективно використовувати наявні ресурси, бути конкурентоздатними на ринку праці. Мета дослідження полягає в системному аналізі наукової літератури щодо управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти, визначенні змісту поняття «якість професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти». Методи дослідження: аналіз, порівняння, систематизація з метою узагальнення досвіду із проблеми управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти; педагогічне спостереження, анкетування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо задоволеності якістю організації освітнього процесу. У статті розглянуто управління з позиції системного, інноваційного, процесуального та діяльнісного підходів. Зміст тренерської діяльності відображають конструктивний, організаторський, проєктний, комунікативний, діагностичний, гностичний та руховий компоненти. За результатами анкетування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо задоволеності якістю організації освітнього процесу (констатувальний етап експерименту), була з’ясована наявна тенденція зниження цінностей педагогічної професії та престижності роботи тренера-викладача. Сутність поняття «управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти» нами визначено як цілеспрямований процес постійного самовдосконалення, досягнення бажаного результату професійної підготовки за обраною спеціальністю в навчальній, науковій та спортивній діяльності через здійснення аналізу, планування, організації, прийняття управлінського рішення, використання системи критеріїв оцінки ефективності управлінської діяльності, моніторингу та контролю, високого рівня партнерства між адміністрацією й викладацьким складом.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякість професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці фізичної культури і спортуuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleУправління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Отравенко Олена Вікторівна



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.