Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтравенко, О. В.-
dc.contributor.authorБугайова, Л. П.-
dc.contributor.authorНовицький, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-04-19T18:22:13Z-
dc.date.available2024-04-19T18:22:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.016:796(477)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10117-
dc.descriptionОтравенко О. В. Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи / О. В. Отравенко, Л. П. Бугайова, Л. М. Новицький // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 2 (340), Ч. ІІ. – С. 54-64.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі основну увагу приділено розробці та впровадженню педагогічних умов, визначенню критеріїв та показників готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи. Визначені наступні педагогічні умови: формування інноваційно-професійної компетентності при викладанні дисциплін циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Середня освіта (Фізична культура)»; сприяння розвитку лідерських якостей учнівської молоді в умовах Нової української школи засобами фізичного виховання (в період проходження педагогічної (виробничої) практики). В урок фізичної культури було впроваджено нові види рухової активності: kid's strength, aero kids, фітбол, функціональний тренінг «Розумне тіло» з ігровими елементами та інтерактивні методи навчання, які засновані на навчанні через дію, відтворюють ситуації, взаємини, завдання, характерні для повсякденної роботи учнів. Порівняння експериментальних даних засвідчило, що в результаті впровадження педагогічних умов готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи в експериментальних класах відбулися позитивні зміни. Так, у 3-б класі, кількість учнів з високим рівнем збільшилася з 8,3% до 14,0%. В КГ змін майже не відбулося. Це свідчить про ефективність впровадження інтерактивних методів навчання, функціонального тренінгу з ігровими елементами, ігор та ігрових ситуацій на ініціативність та розвиток лідерських якостей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleПедагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Отравенко Олена Вікторівна



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.