Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10117
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Отравенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Бугайова, Л. П. | - |
dc.contributor.author | Новицький, Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T18:22:13Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T18:22:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.016:796(477) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10117 | - |
dc.description | Отравенко О. В. Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи / О. В. Отравенко, Л. П. Бугайова, Л. М. Новицький // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 2 (340), Ч. ІІ. – С. 54-64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі основну увагу приділено розробці та впровадженню педагогічних умов, визначенню критеріїв та показників готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи. Визначені наступні педагогічні умови: формування інноваційно-професійної компетентності при викладанні дисциплін циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Середня освіта (Фізична культура)»; сприяння розвитку лідерських якостей учнівської молоді в умовах Нової української школи засобами фізичного виховання (в період проходження педагогічної (виробничої) практики). В урок фізичної культури було впроваджено нові види рухової активності: kid's strength, aero kids, фітбол, функціональний тренінг «Розумне тіло» з ігровими елементами та інтерактивні методи навчання, які засновані на навчанні через дію, відтворюють ситуації, взаємини, завдання, характерні для повсякденної роботи учнів. Порівняння експериментальних даних засвідчило, що в результаті впровадження педагогічних умов готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи в експериментальних класах відбулися позитивні зміни. Так, у 3-б класі, кількість учнів з високим рівнем збільшилася з 8,3% до 14,0%. В КГ змін майже не відбулося. Це свідчить про ефективність впровадження інтерактивних методів навчання, функціонального тренінгу з ігровими елементами, ігор та ігрових ситуацій на ініціативність та розвиток лідерських якостей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | лідерство | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Отравенко Олена Вікторівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Отравенко_Педагогічні умови готовності до інноввацій та лідерства в умовах НУШ_2021.pdf | 650.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.