Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, С.-
dc.date.accessioned2024-04-09T19:07:22Z-
dc.date.available2024-04-09T19:07:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.147:37.026:004.09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10103-
dc.descriptionБорисова С. Значення цифрового освітнього середовища для професійної підготовки здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій / С. Борисова // Освіта. Інноватика. Практика. – Том 11, № 9. – 2023. – С. 7-14.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається зв’язок модернізації вищої освіти з використанням цифрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти. Цифровізація розглядається як єдність соціальних, технологічних, економічних, політичних й культурних механізмів, процес використання інформаційних технологій у будь-якій діяльності. Тенденція цифровізації професійної підготовки здобувачів вищої освіти обумовила висвітлення гуманітарного, методичного і управлінського аспектів нового типу освіти: відкритої, формування змісту якої ґрунтується на створенні банків вільних інформаційних модулів, що є основою конструкції нових навчальних курсів. Зазначено принципи реалізації відкритої освіти. Підкреслено проблему створення інноваційного цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти як відкритої сукупності інформаційних систем, призначених для забезпечення різних завдань професійної підготовки з урахуванням принципів оновлення змісту професійної підготовки. Зазначено актуальність електронного навчання як засобу реалізації відкритої освіти в межах побудови цифрового освітнього середовища. Наголошено на відмінностях цифрового освітнього середовища та інформаційної системи. Надано функціональні й змістові характеристики, класифікаційні групи (авторські програмні розробки, системи управління навчанням, системи управління контентом) засобів електронного навчання. Схарактеризовано критерії вибору актуального для розв’язання конкретних завдань програмного продукту, засади використання засобів електронного навчання (принципи наочності навчання, адаптивності, інтерактивності й розподілу навчального матеріалу, мультимедіа репрезентації, реалізація творчих задумів засобами цифрових технологій) і принципи побудови цифрового освітнього середовища професійної підготовки здобувачів вищої освіти (єдність, відкритість, доступність, конкурентність, достатність, корисність).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectцифрове освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectсистема управління навчаннямuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleЗначення цифрового освітнього середовища для професійної підготовки здобувачів освіти засобами цифрових технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Борисова Світлана Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28_2023-OIP-v11i9+-+Borysova.pdf439.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.