Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10047
Title: Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності
Authors: Отравенко, О.
Пелипась, Д.
Keywords: майбутні вчителі фізичної культури
патріотизм
методологія
національна свідомість
Issue Date: 2022
Abstract: У статті розглянуті основні методологічні підходи в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Нами запропоновано такі методологічні підходи: аксіологічний, креативний, соціокультурний, міждисциплінарний та системно-діяльнісний. Аксіологічний підхід сприяє розвитку ціннісних характеристик патріота. Креативний підхід допоможе у творчій роботі спортивно-патріотичного характеру зі здобувачами загальної середньої освіти. Соціокультурний підхід надасть важливості толерантності та гуманізму в міжособистісних відносинах; випрацює повагу до інших культур. Міждисциплінарний окреслить певну лінію патріотичної підготовки, охоплюючи більшість освітніх компонентів. Системно-діяльнісний підхід має застосовуватися з опорою на культурну спадщину України, її приєднання до європейського загальнокультурного простору, збагачення культури передовим досвідом загальносвітового надбання. Дослідження сприятиме запровадженню вчителями фізичної культури національно-патріотичного, військово-патріотичного та спортивно-патріотичного виховання в заклади загальної середньої освіти.
Description: Отравенко О. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності / О. Отравенко, Д. Пелипась // Knowledge, Education, Law, Management. – 2022. – № 1 (45), – С. 22-29.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10047
Appears in Collections:Отравенко Олена Вікторівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Отравенко_Пелипась_2022_ISSN 2353-8406 Knowledge, Education.pdf406.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.