Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуліка, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-07-24T13:32:52Z-
dc.date.available2016-07-24T13:32:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.other80:377-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1003-
dc.descriptionВикористання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняття / Л. В. Шуліка // Освіта Донбасу. – 2008. – № 2–3. – С. 100 – 106.uk_UA
dc.description.abstractСтаття містить огляд проблем застосування інтеграції як сучасної освітньої технології у вищій освіті. Розглядається продуктивність інтеграційних процесів, їх можливості на різних рівнях побудови об’єктів інтеграції, що стосуються філологічної освіти студента педагогічного коледжу. Орієнтована на викладачів педагогічних коледжів, а також вчителів старших класів середньої школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectфілологіяuk_UA
dc.titleВикористання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shoolika.pdf284.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.