Browsing by Author Починкова, М. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 30  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Академічна доброчесність у закладах вищохї освітиПочинкова, М. М.
2023Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора Починкової Марії Миколаївни, на дисертацію Прокопенко Альони Олександрівни «Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти», подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освітиПочинкова, М. М.
2018Дані ранжування показників якості занять 2018Починкова, М. М.
2018Дані ранжування показників якості занять 2018Починкова, М. М.
2020Дисертації, захищені викладачами і співробітниками ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» у 2014‒2020 рр.Починкова, М. М.; Шелякіна, І. О.
2020Дисертації, захищені викладачами і співробітниками ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» у 2014‒2020 рр.Починкова, М. М.; Шелякіна, І. О.
2019Критичне мислення в контексті вимог нової української школиПочинкова, М. М.
2019Критичне мислення в контексті вимог нової української школиПочинкова, М. М.
2018Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.
2018Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.
2020Методи і прийоми критичного мислення у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи на заняттях з дисциплін філологічного циклуПочинкова, М. М.
2020Методи і прийоми критичного мислення у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи на заняттях з дисциплін філологічного циклуПочинкова, М. М.
2020Методичні рекомендації щодо проходження науково-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)»; Бадер, С. О.; Починкова, М. М.
2020Методичні рекомендації щодо проходження науково-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)»Бадер, С. О.; Починкова, М. М.
2017Особливості співробітництва між бібліотекарями та студентами в евакуйованому ВНЗ (на прикладі наукової бібліотеки ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”)Починкова, М. М.
2017Особливості співробітництва між бібліотекарями та студентами в евакуйованому ВНЗ (на прикладі наукової бібліотеки ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”)Починкова, М. М.
2020Роль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.
2020Роль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.
2019Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.
2019Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школиПочинкова, М. М.