Browsing by Author Махукова, Т. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Алгоритм лінгвістичного аналізу мовних засобів у методиці формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ засобами фразеологізмівМахукова, Т. В.
2014До вивчення проблеми впливу когнітивних механізмів на формування лексичного компоненту мовленнєвої системи дітей із тяжкими порушеннями мовленняМахукова, Т. В.
2013До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівняКрохмаль, В. М.; Махукова, Т. В.
Mar-2018ЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС)Григор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
2012Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедіїШеремет, М. К.; Махукова, Т. В.
2015Неврологічні основи логопедіїМахукова, Т. В.
2020Організація логопедичної практики в системі підготовки конкурентноздатних фахівців у галузі спеціальної освітиГригор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
2011Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту молодшими школярами з ТПММахукова, Т. В.
2010Особливості дотеоретичних уявлень про значення фразеологізмів та їх представленість в імпресивному та експресивному словнику молодших школярів з тяжкими порушеннями мовленняМахукова, Т. В.
Feb-2020Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ)Григор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
Feb-2020Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ)Григор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
Feb-2020Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ)Григор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
2020Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ)Григор’єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
2011Особливості практичних узагальнень у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення щодо функціонально-стилістичної ролі фразеологізмівМахукова, Т. В.
2013Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуЛінгарт, А. К.; Махукова, Т. В.
2018Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовленняГригор'єва, І. О.; Макаренко, І. В.; Махукова, Т. В.
2010Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовленняМахукова, Т. В.
2011Психолого-педагогічні умови формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ засобами фразеологізмівМахукова, Т. В.
2009Психологічна специфіка процесів мовленнєвого спілкування в системі взаємодії особистості і суспільстваМахукова, Т. В.
Dec-2022Психолінгвістичний підхід у логопедичному дослідженні мовної здібності у дітей із тяжкими порушеннями мовленняМахукова, Т. В.; Макаренко, І. В.