Browsing by Author Деркачова, В. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2008Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствамиДеркачова, В. В.
2008Вплив інноваційної діяльності на конкурентоспроможність аграрних підприємствДеркачова, В. В.
2017Дослідження світової і вітчизняної практики державного регулювання зовнішьоекономічної діяльності підприємствДеркачова, В. В.
2012Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексуДеркачова, В. В.; Чеботарьова, О. М.
2011Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренціїДеркачова, В. В.
2008Особливості процесу діагностики маркетингуДеркачова, В. В.
2010Оцінка впливу зовнішніх і внутрішних чинників на конкурентоспроможність хлібопекарських підприємствДеркачова, В. В.; Чеботарьова, О. М.
2013Оцінка тенденцій внутрішнього та зовнішнього ринкуДеркачова, В. В.; Чеботарьова, О. М.
2012Проблеми розвитку підприємства харчової промисловості України в умовах нестабільного ринкового середовищаЄрмакова, А. О.; Деркачова, В. В.
2007Підвищення конкурентоспроможності зернопродуктового підкомплексуДеркачова, В. В.
2017Розвиток зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах трансформації міжнародного економічного середовищаДеркачова, В. В.
2009Система маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексуДеркачова, В. В.
2013Створення системи регіонального маркетингу та моніторінгу в аграрному комплексі регіонуДеркачова, В. В.; Деркачов, П. С.
2006Формування конкурентоспроможності аграрних підприємствДеркачова, В. В.
2010Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовахДеркачова, В. В.
2008Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівніДеркачова, В. В.
2007Інтеграція України у СОТ: переваги та недолікиДеркачова, В. В.